niedziela, 10 marca 2013

Come on skinny love!

No hej :) Dzisiejsza notka będzie krótka, ale zarazem chyba wymaga ode mnie najwięcej odwagi... Otóż zamieszczam Wam link do mojej wersji "Skinny Love" Birdy. Od razu mówię, że nie jest to akurat cover, to po prostu moje "odśpiewanie" tej piosenki. No i przepraszam również za harczenie, warczenie, syczenie i inne takie, otóż na swoje usprawiedliwienie dodam, że mój brat rozwalił mi słuchawki no i efekty można usłyszeć, m.in. "wydarcia", nieważne.. XD Aaa, no i przepraszam również za swój łamany angielski, ale mam tak, że nie patrzę na tekst podczas śpiewania i czasami wychodzą mi z tego jakieś moje, niezrozumiałe słowa. Liczę jednak na to, że mi wybaczycie.
Od czasu do czasu będę zamieszczać na tej stronie (załącznik) swoje nagrania, mam nadzieję, iż chociaż parę z nich przypadnie Wam do gustu, byłoby mi ogromnie miło.

No i tutaj macie link:

http://ising.pl/nagranie/16d137ci0ni,Birdy-Skinny_Love

Do usłyszenia! :)

P.S.: Do nagrania dołączyłam również niezwykle kreatywny i ambitny pokaz slajdów, doskonale zdaję sobie z tego sprawę... Misiu, mam nadzieję, że mnie nie zabijesz!

8 komentarzy:

  1. Faktycznie mikrofon najlepszej jakości nie jest, ale i tak słychać, że jesteś genialna. Idź do X-Factora albo tam do jakiegoś innego talent-show!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, ogromnie mi miło! ale chyba coś takiego nie jest na moje nerwy, może kiedyś :)

      Usuń
  2. Do szczęścia ci tylko potrzebny lepszy mikrofon. A ja uwielbiam jak śpiewasz i MASZ COŚ Z TYM ZROBIĆ - podpisuję się pod pomysłem Agaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuuję!
      no, chcę się zapisać właśnie do szkoły muzycznej, a nuż mi się uda :)

      Usuń
  3. O rany, pięknie *__* Chciałabym usłyszeć wersję z dobrego mikrofonu, niesamowita jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no bez przesady, ale dziękuję bardzo, miło mi! :D

      Usuń
  4. Rzucaj szkołę i nagraj płytę!

    OdpowiedzUsuń